16 august 2010

Nimic de zis

E de la căldură. Sau nu. Sau nu numai :) În fine, dacă tot n-am nimic de zis/scris (sau nu mai vreau să zic/scriu), măcar să pun câteva poze din ultima perioadă. Cu explicaţiile de rigoare, evident.


Undeva pe Calea Moşilor. Şi nu, tigaia nu era curată, deci n-o scăpase cineva accidental din vreo sacoşă sau din vreun portbagaj. Era murdară. Ouă sau ceva :) Să ne imaginăm: o fi zburat de la vreun balcon? O fi avut drept ţintă vreo ţeastă familiarizată cu eschivele?





Se scumpiră anunţurile la mica publicitate prin ziare, trag concluzia. Şi ca să bagi anunţ pe site-urile cu anunţuri gratuite tre sa fii conectat la net. Şi ca să ai conexiune la net, cică e cu abonament. Mai bine pe stâlpii de pe lângă Bucur Obor. E şi vizibil, şi gratis. Ah, mai ţineţi minte?





Dincolo de nori :).La 11.000 m altitudine, undeva deasupra Cehiei, şi la - 55 grade Celsius. N-am zis eu, a zis căpitanul. Io doar l-am crezut. Oricum, e frumos sus. Nu vezi mare lucru, nu vezi aproape nimic, doar nori şi aripi. De avion. Dar cât de splendid e uneori nimicul...






Puţină Belgie





Şi doar atât despre travelul meu în Belgia. Restul e tăcere. Şi dezamăgire. Dar, cum îmi spunea un psiholog, dezamăgirea nu apare pur şi simplu, ci e urmarea firească a unei amăgiri. Iar eu bag seama că m-am iluzionat un pic cam mult şi cam nejustificat. Şi aşa cum îmi spun eu, piaţa muncii nu începe şi nu se termină cu Belgia :)



PS: Ba da, am ceva de zis: La mulţi ani, mama!




Un comentariu:

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.