07 iunie 2009

Chapeau bas, Vali Vijelie!

Imi place cum gandeste omu' asta. Parca a vorbit cu gura mea, serios. Putina invidie pe sus-numitu' Vijelie simt, pt ca nu mi-au venit mie in minte comparatiile pe care le comite el. Mai ales aia cu gagica mi se pare dementiala.
Despre politicieni si comportamentul lor fata de electorat: "E ca şi când iei o gagică la vrăjeală, îi spui «tu eşti viaţa mea» şi după ce ţi-ai făcut treaba cu ea, îi spui «stai că mă sună soţia»".
Despre politica, in general: "Politica nu e ca râia, nu e ca păduchii, că de astea mai scapi. E ca SIDA, de care nu mai scapi niciodată".
Si sursa http://www.cotidianul.ro/de_ce_nu_mergem_la_vot-87035.html

P.S. Pt prima data ma simt "unita in cuget si-n simtiri" cu un manelist. O fi de rau? E Ba bine ca nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.