08 iunie 2009

Hai sictir!

Am facut-o si pe asta. Eu, una, rasuflu tare usurata ca s-au terminat alegerile. In mod special, sunt bucuroasa pt ca simtul meu auditiv n-o sa mai fie agresat de promisiuni gratuite, iar cel vizual - de bannerele galbene, portocalii, rosii agatate pe unde te astepti mai putin si de figurile cretine, ranjind perfid la potentialul alegator.
Despre alesi, numai de bine. Duca-se invartindu-se. Drum bun si cale batuta, le urez. Eu si cei peste 70% de rumani care nu s-au dus sa voteze avem un mesaj pt politicienii nostri care ne vor reprezenta in PE, dar si pt cei care fac cacatu' praf in tara:
Hai sictir!

Ma semnez,
Un cetatean cu drept de vot, decis sa nu si-l mai exercite in vecii vecilor

2 comentarii:

  1. Eu, unul, rasuflu tare greu cand vad ca politicienii astia sunt facuti dupa chipul si asemanarea poporului roman in general. Avem nevoie de curatenie, iar asta poate incepe si de sus, dar si de jos.
    Oare, daca ar fi candidat un personaj educat, citit, integru, ar fi primit votul romanilor fara sa fi avut un marketing costisitor, fara publicitate si gornisti deranjanti in jurul lui? E o intrebare la care imi raspund mai mult cu "nu" decat cu "da". Dar, pe cuvantul meu de onoare, daca ar fi candidat unul care imi inspira incredere si bun simt, mergeam si de la Bucuresti la Constanta ca sa-l votez, daca trebuia! Un independent vroiam, dar nu fata lu' tata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Romanii cu drept de vot se impart in multe categorii. O categorie este a acelora care se entuziasmeaza ca primesc zahar, faina si ulei de la candidati. Si tare ma tem ca astia nu-s numai rurali si romi. Ma indoiesc ca pe astia ii intereseaza nivelul de educatie al candidatilor.
    O alta categorie este a acelora cu simt civic dezvoltat, care nu asteapta nici zahar sau ulei, dar nici nu sunt neaparat interesati de cat de educat sau de integru este candidatul. Ei stiu doar ca au datoria (si da, o iau ca pe o datorie) sa mearga la vot.
    Cea mai mare parte a romanilor (adica aia peste 70%) asteapta, cum spuneai tu, "incredere si bun simt" de la politicieni. Eu, personal, sunt tare neincrezatoare ca se va naste prea curand un politician care sa aiba calitatile astea. Contemporanii nu imi dovedesc ca le-ar avea.
    Multumesc frumos de vizita si de comentariu.

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.