02 iunie 2009

Si totusi am fost printre primii bloggeri ai tarii


Am regasit de curand pe site-ul postului Prima TV un text pe care l-am scris cu vreo 3 ani in urma si care se voia a fi un raspuns la o intrebare de concurs, pusa in cadrul emisiunii "Saptamana nebuna". Concursul nu l-am castigat, fireste, pt ca, asa cum am fost anuntata de organizatori, "raspunsul" meu era prea lung si nu putea fi citit in emisiune. Pai da, abilitatea de a vorbi/scrie mult si a spune nu tot atat de mult am avut-o dintotdeauna. Insa aceiasi organizatori mi-au zis ca "am potential" si mi-au facut favorul de a-mi publica textul pe care am avut placuta surpriza sa-l redescopar dupa atatia ani, la aceeasi sectiune "Blog" a site-ului Prima TV.
P.S. Intrebarea concursului era: "Cum ati orienta politica Romaniei daca ati fi chelnerul de la masa presedintelui?
P.P.S. Prefer sa va semnalez eu stangaciile gramaticale: "defel" (care se scrie in doua cuvinte), conjunctiile pe care, din graba, am omis sa le mai pun, literele lipsa. Deh, pe vremea aia nu aspiram la statutul onorabil de corector de ziar national.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.