20 martie 2009

And the winner is... Click!


Dupa lupte seculare care au durat... pret de mai putin de un mandat de manager, Click! cica ar fi ajuns pe locu' 1 la vanzari. Felicitari, ce sa zic? Da' nu d-asta zabovii asupra vestii, ca nu le am io p-astea cu audiente, tiraje, vanzari, traficuri, market share-uri, cote de piata, minute de aur, etc. Pe mine m-a facut mama corector. Corector carcotitor. Drept care, luati d-acilea poza urmatoare. Nu sariti cu gura! Stiu, toti gresim, da' asta nu inseamna ca io n-o sa mai stau la panda si n-o sa mai vanez bombe. Totusi, am niste dileme: 1. au baut sau n-au baut pana la urma, ca inteleg ca motive ar fi fost? 2. Click! a baut libertatea cui?!? 3. Cam cand sa ne-asteptam sa o manance cu fulgi cu tot? Anyway, imi cer scuze pt calitatea pozei, da' nu m-a dus capu' sa retin altcumva in memoria PC-ului pagina cu pricina decat facand o poza monitorului din dotare. Iar link la blogul respectiv n-are rost sa dau ca oricum "bautu'" va fi corectat cu prima ocazie.

8 comentarii:

  1. ce ochi ai! nu-ti scapa nimik

    RăspundețiȘtergere
  2. pai cum naiba? atata satisfactie sa am si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos, valy, la fel si tie. multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  4. ha, asta nu e satisfactie, e frustrare pura. ma scuzi ca iti scriu asta, dar tu nu o sa ajungi niciodata s-o corectezi pe simona ionescu. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @anonim
    blogul meu se numeste "blog de roman FRUSTRAT", asta inseamna ca imi recunosc singura frustrarile. nu ma intereseaza absolut deloc cine comite o gafa atunci cand comite, poate fi dna ionescu, poti fi tu sau poate fi traian basescu, pt mine e acelasi lucru. eu vanez gafele, nu persoanele. multam de vizita si de coment.

    RăspundețiȘtergere
  6. intocmai! ti-ai ales bine titulatura, insa nu cred ca e ceva cu care sa te lauzi!
    iar eu cum nu suport oamenii cu asemenea frustrari + refulari, o sa tin usa mereu inchisa pt tine. si cred ca si multi altii.

    la revedere.

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonim
    ok, e alegerea ta cum tii usa. e plina lumea de anonimi, nu cred sa duc lipsa de vizitatori din aceasta categorie. iar bloguri... slava domnului ca ai de unde alege daca te dezgusta al meu. totusi ma intreb ce te-a deranjat la postarea mea? am impresia ca te-a deranjat mai degraba faptul ca este vorba despre blogul dnei ionescu decat subiectul in sine al postarii. repet, daca mai are vreun rost, vanez gafe, nu persoane, mai ales daca pe persoanele respective nu le cunosc. oricum, multumesc de vizita. ultima, dupa cate inteleg.

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.