01 martie 2009

A venit primavara


Intai de toate, va urez tuturor o primavara calduroasa, cu mult soare, cu multe flori si cu zero disponibilizari, daca se poate. Am cautat pe net niste poze dragute cu flori de primavara, ghiocei, zambile, branduse etc ca sa simta si blogu' meu ca a venit primavara, da' n-am gasit (nici n-am avut rabdare sa caut foarte, foarte mult) decat o gramada de poze protejate de copyright si alte zeci de site-uri cu felicitari virtuale, cu fel de fel de inimioare, coronite si alte forme geometrice realizate din flori, cu trandafiri care nush ce treaba au ei, trandafirii, cu primavara care este sau, daca gaseam doi ghiocei pe o felicitare, era musai sa apara si un text stupid de genu': "Daca azi ai fi aici/Ti-as da sute de pupici/Dar asa-ti trimit online/Un martisor superfain". OMG. Parca deja imi suna in urechi o melodie d-aia tanguitoare, insotita de vocea ragusita din dotare, interpretata "magistral" de vreunu' mai inchis la culoare cu nume de scena de-ti vine sa-ti bati copiii. Da', nu-i asa, noi sa fim sanatosi, ca oricum romanu' (sau rromanu'?!?) e nascut poet si e suficient un singur cuvant sa auda ca numaidecat ii vine rima. Cat despre poza cu flori de primavara, m-am lasat pagubasa fiindca trebuia sa-mi fac conturi si si-asa am destule pe google, nu-mi mai trebuia inca unu' ca sa-mi fie emailu' bombardat saptamanal cu ultimele noutati. In alta ordine de idei, mie mi-au placut si florile de cires de mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.