01 martie 2009

Ostentatie made in Rromania

Sa ai masina superluxoasa si sa nu fii in stare sau sa nu vrei sa atragi atentia asupra ei este ca si cum ai avea-o degeaba. Accesorizeaz-o cu o manea sau cu un hip-hop date la maximum, cu un numar de inmatriculare ale carui majuscule sa aiba o semnificatie usor de inteles/ghicit de orice neinitiat (cateva dintre cele mai frecvente combinatii pe care eu le-am vazut sunt: SEX, FUK, ZDA, PLM, RUC), dupa care scoate capul pe geam in intersectie si trage o ragaitura d-aia de la mama ei ca sa miroasa a mici pe o raza de un kilometru in juru' tau. E de porc, de cocalar, dar e de inteles si, mai ales, extrem de firesc in Rromania anului 2009. Ciudat ar fi sa vezi oameni civilizati conducand X5-uri sau Q7-uri. Dar sa vezi o Dacie Berlina avand in componenta numarului de inmatriculare combinatia SEX e... nefiresc. E de porc, de paysan si degeaba. Inteleg sa atrag atentia asupra mea atunci cand am cu ce ma lauda, desi in Rromania asta se face in modul cel mai vulgar cu putinta, dar sa atrag atentia atunci cand n-am cu ce si n-am de ce... pt mine e de neinteles. Or fi alte ratiuni ascunse si io n-am reusit sa-mi dau seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.