25 martie 2009

"As vrea sa ne cunoastem"

Azi primesc un telefon pe numarul de vodafone pe care il cunoaste foarte putina lume. "In legatura cu anuntul din ziar va deranjez." Caut sa-mi amintesc daca am dat eu recent vreun anunt in ziar, nu de alta, da' la cat am fost de bulversata in ultima vreme, ar fi fost posibil sa nu-mi aduc aminte pe moment chestiunea asta. Dupa cautari indelungate in minte, ma hotarasc sa-i spun tipului ca in mod sigur este vorba de o confuzie. "Pai eu as fi vrut sa ne vedem." "Ok, da' nu stiu cu cine vorbesc." "In legatura cu anuntul, v-am zis." "Care anunt?" "Pai nu ati dat dumneavoastra anuntul de la matrimoniale?" Pan-aici. "Matrimoniale? Eu? Nu, nu este cazul. In niciun caz la matrimoniale. Cine? Eu, la matrimoniale? Nu, nu, chiar nu este cazul." Tipul insista: "Bine, da' as vrea totusi sa ne vedem." "Pai nu se poate, chiar nu e cazul." "Da' nu sunteti singura?" Omg. Imi trece prin minte ca ar putea fi o farsa. "Nu, nu sunt singura (ei, pe dracu'; oi fi singura, da' n-am ajuns in asa hal de disperare sa ma combin prin matrimoniale). Plus ca asta a fost un numar de serviciu, cine stie al cui o fi fost inainte? Da' in niciun caz nu e vorba despre mine." In proportie de 70% tind sa cred ca cineva mi-a facut o gluma proasta. Restul de 30% cred ca e posibil ca tipu' sa fi format totusi gresit numarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.