02 aprilie 2009

Ce poa' sa-nsemne asta?


Ce semnificatie ar putea avea un sul de hartie igienica bagat pe manerul usii de la intrarea in apartament? Ar putea fi legat de faptul ca tocmai era in plina desfasurare meciul Nationalei cu Austria? Sau poate vreo legatura cu ziua de 1 aprilie? Sau poate nu inseamna nimic, e doar un gest facut asa, la oha. Habar n-am, da' la vederea usii respective accesorizate cum am zis mai sus, mi-am adus aminte de glumele din studentie cu pasta de dinti/crema de ghete pe manerul usii, oala plina cu apa pusa pe usa sau tipetele isterice si nejustificate "razie! razie!" care aveau ca unic scop introducerea inutila a persoanelor masculine in dulapuri sau pe sub paturi. In rest, multumesc lu' Dumnezeu ca nu mi-am luat-o de 1 aprilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.