17 aprilie 2009

Un Paste fericit si linistit, lipsit de frustrari!

Fiindca suntem in Vinerea Mare si nu am de gand sa mai postez pana dupa Pasti, m-am gandit sa le fac si eu o urare cat se poate de sincera celor care ma citesc, ma lauda, ma critica, celor pe care eu ii critic sau ii laud, celor pe care ii incomodez sau ii amuz cu postarile mele. Sunt dispusa sa uit pt cateva zile toate necazurile pe care mi le-au provocat unii sau altii, sa uit de frustrari si sa ma bucur alaturi de voi de sarbatoarea Pastelui. Acestea fiind zise, nu pot decat sa va urez sa aveti parte de:
- cele mai frumos colorate si incondeiate
- cei mai rumeni si mai pufosi
- cea mai crescuta si mai gustoasa
- cele mai delicioase mancaruri pregatite din carne de
- cea mai sfanta si mai pura
- cele mai frumoase aduse de




PASTE FERICIT!!!




4 comentarii:

  1. Interesanta aceasta impletire de imagine si text. Iepurasul acesta gingas sa iti aduca cozonac si oua rosii din belsug, alaturi de gandurile mele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet, Geanina. Asemeni si tie. Am vrut sa fac o urare mai inedita, ma bucur daca am reusit. Sincer, nu sunt prea incantata de faza cu sacrificarea mielutului pt Pasti, dar am decis totusi sa fac si urarea legata de bucatele pregatite din carne de miel pt ca mielul este asociat pana la urma cu ideea de sarbatoare pascala. Multumesc. Sa ai o sarbatoare binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a inviat! Stiu, cam tarziu... da` n-am fost p-aci zilele trecute. Sanatate si voiosie. Primavara faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a inviat! Niciodata nu e prea tarziu, nu-i bai, important e ca ai profitat din plin de minivacanta si te-ai intors plin de inspiratie, dupa cum am bagat de seama. Multam frumos de urari, asemeni si tie.

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.