29 aprilie 2009

Topul alor mai secsi, aflati sub efectul "ooooo"



"Academia Catavencu" a avut initiativa intocmirii unui top al alor mai secsi 50 de jurnalisti romani. Cand am auzit, am luat-o de buna. Cand am vazut, am luat-o de misto. Adicatelea, cat de true poa sa fie topul care-l baga pe TRU in categoria alor mai secsi? 50 e totusi un numar mare. De un' sa scoata ei 50 de frumosi si talentati in ale datului din gura si din condei? Da' de ce nu s-or fi oprit la 30? Sau la 20? Sau la 15?
Mi s-a confirmat faptul ca topu' e facut la misto cand am vazut sponsoru'. Durex (stiti care, ala cu "mai mult ooooo")?!? Pe bune? Ma indoiesc ca Durexu' ar putea sa-i sustina pe toti. Pe ai mai tineri, poate. Dar cu cei trecuti de prima tinerete ce-or fi avut "academicienii" de i-au varat in top si le-au dat cu Durexu' pe la nas? Bine ar fi fost sa existe si un al doilea sponsor, vreo companie producatoare de medicamente "push-up" sau ceva. Sa simta si cei care aveau 30 de ani in urma cu 30 de ani (sau chiar 40) nitica sustinere, indiferent de natura ei.
Vazand pozele tuturor candidatilor, am fost tentata sa cred ca unul din criteriile de eligibilitate a fost notorietatea. Sa fim seriosi. Sunt cativa care n-au ce cauta acolo, si asta nu din cauza varstei. Sex-appealul este innascut si este al tau indiferent de varsta. Sunt totusi nume sonore. Cand am vazut clasamentul final, mi-am dat seama ca m-am inselat rau de tot la faza cu notorietatea. Altfel, ocupantul locului 1 nu cred ca ar fi indraznit sa viseze nici macar la top ten.
Asa ca, pana in clipa de fata, criteriile de selectie mi-au ramas la fel de straine ca la inceput.
Caricaturile lui B. Petry mi s-au parut exceptionale. Mi-a placut enorm ca a reusit nu doar sa redea fidel trasaturile fizice ale celor 50, ci sa faca si o extraordinara asociere cu cate o caracteristica definitorie a fiecaruia in parte: am in minte acum tomberonul diaconescian, osemintele de le falfaie Lazarus pe deasupra capului si ramurica cu Turturica.
Mai am doua probleme: 1. Mircea Badea de ce n-a fost bagat in top? 2. Pe cand un top al alor mai nashpetzi oameni de presa? Tare as fi curioasa daca nu cumva intr-un top d-ala nu s-or regasi si cativa dintre astia de au fost bagati la categoria secsi.

PS: Sper ca nu se gaseste careva sa ma traga de urechi ca nu stiu sa scriu corect cuvantul "sexy"; stiu, da' nu vreau.
PPS: Am votat si io, de doua ori chiar (fireste ca degeaba), si am constatat ca-mi place sa votez. Poate ma duc si la alegerile din toamna, ca n-am mai fost la vot de cand cu revizuirea Constitutiei. Si la ce mana proasta am, poate ii votez pe toti care or sa fie pe buletin, asa macar am garantia ca n-o sa iasa niciunu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.