05 aprilie 2009

Muza sta pe mess


Din ciclul "Ce-i mai inspira pe scriitori?", va recomand cartea "De ce munca e de kkt", autori C. Ressler si J. Thompson. Recunosc ca nu stiu care este titlul in limba engleza al cartii si nici cine este traducatorul, da' a facut o alegere inspirata in ceea ce priveste titlul. Inspirata, pt ca iti atrage atentia si te face curios. N-am cumparat-o intrucat era inchis si nici nu aveam 35 lei sa dau pe ea, dar am cautat o descriere a cartii pe net si mi-am dat seama ca este dedicata angajatorilor, si nu angajatilor. Dau un copy/paste descrierii de pe site-ul http://www.librarieonline.net/: "Autorii au dezvoltat sistemul mediului de lucru bazat numai pe rezultate: atingerea obiectivelor propuse de fiecare angajat, si nu timpul alocat de fiecare dintre ei pentru a le indeplini. Ei au demonstrat ca oamenii implicati in ceea ce fac obtin mai multe satisfactii, rezultate mai bune si devin inovatori. In prezent, tendinta companiilor de succes este aceea de a tine cont de personalul lor tot mai mult. Prosperitatea afacerilor se datoreaza si conditiilor de munca asigurate, dar mai ales climatului cu adevarat uman creat, bazat pe increderea ca angajatii isi vor face treaba bine si eficient."
Doar ca pana or ajunge tendintele din America la noi... or sa ne imbatraneasca si stranepotii.
Dar nu de asta m-am oprit asupra cartii, ci din cauza acronimului din titlu. La asta chiar nu ma asteptam, sa vad limbajul de pe mess folosit la ditai studiul. Pe mine m-a amuzat. Sunt convinsa ca sunt in lucru urmatoarele titluri: "Asl, pls", "Cf la noapte?", "Da-mi un buzz cand vei pleca", "Dc nu esti aici akum?", "N-am fakut nik cu viata mea", "Ms de flori", "Da-mi un PM sa-mi spui ca ma iubesti", "Te poop apasat", "Vino rpd k mor", "Nush dak e bine ce-am facut", "Omg, ce plina-i luna" si multe altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.