11 aprilie 2009

Cum dau pe sticla???







Nu, n-am ajuns sa prezint nici stiri, nici matinale, nici macar sa sterg monitoarele in vreo redactie tv, pur si simplu m-am "redescoperit". Stiti spatiile alea comerciale nefunctionale cu ziare in geamuri, ca sa nu se vada din strada? Is o gramada in Bucuresti. Unul dintre ele este pe Lizeanu, foarte aproape de intersectia cu Stefan cel Mare. De mai bine de-un an jumate, geamurile pravaliei respective sunt acoperite cu aceleasi ziare. Doar cerneala tipografica s-a mai decolorat. Si eu, la loc de cinste. De fapt, nu chiar eu, numele meu, in vremurile bune in care nu eram "gunoier", eram redactor. La "Gandul". Ce vremuri!!! Cred ca articolu' ala a fost scris in perioada in care faceam primii pasi in meserie.
Pt conformitate: http://www.gandul.info/tendinte/shopping.html?3894;1067736
UPDATE: Ma gandesc ca ar fi fost mai potrivit titlul "Cum dau pe termopan?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
» Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
» Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
» Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.
» Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îşi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
» Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.